Saturday, November 7, 2009

situasi di mana gua tak puas hati dengan ayat2 cinta.

*Jika hati mu penjara,aku lebih rela di penjara kan seumur hidup
di hati mu,dengan kesalahan mencuri hati mu..

*Sebagai tanda cinta aku pada mu aku sanggup buat ape sahaja untuk kamu walaupun terjun dari klcc..

*cinta aku terhadap kamu seluas lautan china..


ini adalah sebahagian ayat2 cinta yang mungkin kite gunakan...ini semua pembohong,cume ayat semata-mata..mane ade kat dunia ni hati orang yang dalam nye ade penjare..?masih ade lagi ke orang bodoh nak terjun dari klcc semata-mata kerana cinta?baik cari lain..boleh percaye ke cinta seluas lautan china?seluas pinggan pun belum tentu ade..?ape2 pun setiap orang ade pendapat sendiri..tapi jangan sesekali tertipu dengan ayat2 pembohong ni..ni zaman2 opah aku je yang pakai..

8 comments:

  1. aku percaya akan ayat cinta...
    menikmati...

    ReplyDelete
  2. itu lah die

    cakap kosong!!!!

    T_T

    ReplyDelete
  3. love + hate = suck!!
    hahaaa~~
    mane ade cinta dalam dunia nih?
    ngarut..
    tu sumer nafsu n memenuhi fitrah manusia je..
    pikir balik~~

    ReplyDelete
  4. alwys believe in luv...
    but it alwys dissapointed me...
    shoot!!

    ReplyDelete
  5. cinta??xah lah..ak sebagai perempuan dah penat dgn janji manis insam bernama lelaki..dan kadang2 membuatkan aku tertanya2 bilakah n siapakah jodoh ku.

    ReplyDelete
  6. cinta? apa tu?

    salam perkenalan...

    re:..hehe...memang macam sport rim kan...

    ReplyDelete
  7. ROMANTISME adalah selaput yang menutup REALISME

    ReplyDelete
  8. betol2
    bodoh sume tu
    aku tnam dlm diri aku..
    syg manusia tu xkan kekal
    lama2 kena tinggal gak..
    so baik xyah bercinta..lallala

    ReplyDelete

About Me

My photo
situasi x di mana gua tak kisah jika orang tidak senang hati dengan penulisan gua,yang pasti gua menulis atas dasar situasi tertentu atas dorongan hati.

Followers

my box normal is boring